جشن نخواستیم٬ تبریک خشک و خالی هم می‌چسبد :-)


دنیا چه می‌خواهد واقعی باشد و چه مجازی٬‌ باز هم دنیا است. با تمامی مخلفاتش! پیچیده و حیرت برانگیز...! شاید این تکنولوژیِ شکننده‌ی مرزها خیلی پرتاثیرتر از آنچه به واقع می‌بینیم عمل کند. شاید هم انزوا را به ما تحمیل سازد. اما باید باشد... اینکه یه کاربر این دنیا هستم٬ خوشحالم. پیدا کردن همصداهایم اینجا راحت‌تر میسر است. همینطور صدای خودم رساتر. و باد یمانی امیدوار است که چیزی به این جامعه اضافه کند٬ البته اگر تاکنون کم نکرده باشد.
۲ سالگی را تجربه می‌کنم. وقتی بعد از حافظ٬ لغت‌نامه‌ی دهخدا باد یمانی را برایم معنی کرد٬ این نام را که برایش در خاطرم نگه داشته بودم٬ تصویب ساخت. باد یمانی یعنی نفس. آن هم از نوع روحانی‌اش...
شاید درخواست زیادی باشد٬ اصلا شاید هدیه خواستن کار درستی نباشد٬ اما دوست دارم پیشنهادهای خوب و انتقادهای سازنده ( نه مخرب  ) را برای هرچه بهتر بودن و در آینده بهتر شدن این خانه٬ پیشکشِ لانه‌ی نظراتم کنید.

نظرات 10 + ارسال نظر
بهنام یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://...

گاهی وقتا به این فکر میکنم که این جهان مجازی داره از جهان واقعی پیشی میگیره...
اینجا جهانیه که توش میتونی راحت باشی با هرکی میخوای حرف بزنی بدون اینکه بخوای به مردم یا پدر ماددر جواب پس بدی... میتونی راحت با بقیه ی مردم جهان ارتباط داشته باشی بدون اینکه بخوای خدا تومن پول بلیط بدی...
ولی ازونطرف باید مکافات های والدین نزدیکان و هزارتا گوشه و کنایه هم بشنوی...
ولی با همه ی اینا من خیلی چیزا یاد گرفتم مخصوصا از باد یمانی، چه روزا و شبایی که میدیدم داره حرف دل منو میزنه...
با اینکه 2سالش بیشتر نیست ولی حرفای من 16 17 ساله جلوی پاش هیچه چه از لحاظ پختگی و چه از لحاظ زیبایی کلام...
معلومه که پست این چهره و قالب ذهنی متفکر در حال کنترله...!!!
خلاصه حیف میدونم که چرا از زمان تولدش یعنی دقیقا 2سال پیش نشناختمش...
چرا سر هر پستی که به دلیل خاصی مینوشت نبودم تا یه چیز جدید یاد بگیرم...
ولی از طرفی خوشحالم که الان میشناسمش 2سال که هیچ امیدوارم تا روزی که بتونم از پستاش پند بگیرمو لذت ببرم...
بادیمانی تولدت مبارک...!!!

همیشه با نظرهات سوپرایز شدم... برای امشب سنگ تموم بود خیلی محبت داری. مرسیییییی از نوع انتقادت.

سیــ وش یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://spakseresht.com

خوش به حالت! ... من 4ساله بلاگ مینویسم اما بیشتر از جشن یک سالگی نتونستم بگیرم :( ... از بس هی مجبور شدم اینور و اون ور برم!

خیلیم خوب... بسپار مراسم جشنتون رو به عهده‌ی خودمون! من از هیچ تاریخ تولدی نمی‌گذرم

اخر دنیا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام من بهت تبریک میگم تولد دوسالگی وبلاگت امیدوارم هر روز و هر سال وبلاگت پر بارتر بشه مطالب جالبی نوشتی به زبان ساده و در عمق مطلب رفتی.موفق باشی. از طرف ته دروغگوها

زنکه دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://zanaka.blogfa.com/

قبلا بهتر می نوشتی ... الان خیلی اختصاصی شدی

اوه ممنون... اما به چی اختصاص پیدا کردم؟

شهره سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ق.ظ

تبریک میگم خیلی زیاد
خب بریم سر اصل مطلب:
نگاه اجتماعی ات دقیق وقابل تحسینه و اینکه با جرات بهشون می پردازی...
تو نوشته هات صداقت داری که اینو به خوانندگانت هم منتقل می کنی...
و اما نکاتی برای بهتر شدن: وبلاگ هایی که لینک دادی بهشون اکثرا استانی هستن میتونی زاویه دیدت رو فراتر بگیری...
و دیگه اینکه به صورت منظم تری آپ بشه بهتره...روزانه- هفتگی یا هر ماه 2 تا پست...
و در نهایت اینکه باد یمانی هر چه که هستی هم خودت هم نگارنده ات را با تمام وجود دوست می دارم.

خب فکر می‌کنم حق باشماست...٬‌ ممنون که درخواستم رو به این خوبی اجابت کردی! همیشه پرانرژی و پر لطفی نسبت به من

زنکه سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://zanaka.blogfa.com/

به خودت همش

سپاس که گفتی...

نیک ناز سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

باد یمانی تولد دو سالگیت مبارک

هر سال بهتر از پارسال باشی
design وبلاگتو دوست دارم

نیک‌ناز مهربوووونم مرسی از محبتت

شهره سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

من واقعا سوپرایز شدم این یعنی نیک ناز خودمونه؟؟؟
اگه آره که ای جااااااااااانم...

آره ه ه ه ه ه ه ه خودِ نیک‌ناز خواستنیِ خودمونه

ثریا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://roozmarename.blogsky.com

اوه من دیر رسیدم و کیک نخوردم .
تولدت مبارک باد خوش یومن. انشالا صد و بیست سال ،هر سال نویسا تر از پارسال باشی

:دی : ایکس

علیرضا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ق.ظ

باد ییمانی بخاطر داشته باش که تو تنها میتواتی نفس کشیدن را بیاموزی و نه زنده بودن را...

نفس کشیدن همون زنده بودنه. اما زندگی کردن قضیه ش فرق می کنه. اینجوری فکر نمی‌کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد