محسن آزادبخش و کنسرتش...

     


                 


قرار بود 6ام و 7ام اسفند کنسرتی متفاوت از دو هنرمند عزیز محسن آزادبخش و حسن اقبالی اجرا شود که بنا به دلایلی یک شب از این کنسرت لغو شد و تنها جمعه شب ما شاهد اجرای مدعیان این متفاوت کنسرت بودیم.

موزیسین و خوانندگان جوان ما با سبک خاصشانBlues و Rock (راک نه از جهت ناشناخته ماندن خاص است، که از اجرا نشدن آن در ایران خاص تلقی می شود) تفاوت را ایجاد کرده بودند و حساسیتی که کار دنبال شده بود،همه چیز را تیمیز و مرتب جلوه می کرد.

از اجرای پور شور حسین رستمی (نوازنده ی کیبورد) گرفته تا تک نوازی وحید حسن رضایی در استراحتی که بین دو پارت گروه به خود داده بود، همه گواه از آمادگی گروه می بود. نورپردازی،آتش بازی و در پارت دوم صدا برداری هم در مقایسه با اجراهای قبلی که در همان تالار برگزار شده بود، نشان از تفاوت قائل شدن بود.

محسن و حسن عزیز از شما سپاسگذارم که با دقت هنر و کارتون رو دنبال می کنید و با حساسیت در کارتون به طرفدارانتون احترام می بخشید.


*پ.ن: عکس از سامی حزنی

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش آریامنش دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
محقق عزیز وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com
شمار دعوت به این وبلاگ می نمایم و از نقدهای خوبتان دریغ نورزید0 انجمن حجتیه مهدویت مزدوران انگلستان در ایران ـ در باره ملت و مسأله‏ ملی ـ آزادی بیان و ولایت فقیه ـ هنجارها و ناهنجارها ـ هویت ملی در ایران ـ چرا کاندیداها نمی توانند نماینده واقعی شهروندان جامعه ایران باشند ـ ارتباط مارکسیسم با الهیات هگل ـ فرهنگ رشوه در نظام اداری جمهوری اسلامی ـ طرفداران دیکتاتوری در ایران ـ مشروعیت بخشیدن به یک نظام دیکتاتوری دینی، سنتی ـ ایران در چمبره نفوذ دینی، سنتی ـ تهاجمات و جنایات ارامنه، اسماعیل سیمیتقو و سردار ماکو ـ بیانیه محکومیت جنایات ارامنه و عناصر واپس گرا و مارکسیسم ـ نقش آزادی ها در سرنگونی دیکتاتوری سنتی ـ آدمیت برتر است یا انسانیت، جامعه دینی برتر است یا ـ گفتگوهای شبانه بین پروفسور دکتر استاد احمدی نژاد با امام زمان غایب ـ انسانیت از دست رفته ـ من هنوز انسانم!!!!!! ـ فروپاشی مارکسیسم و علل فلسفی آن ـ تئوری ئوطئه قدرت بر علیه جامعه ایران ـ جامعه شناسی دین ـ مبارزه با استعمارگران ـ طنزی از دکتر، پروفسور استاد احمدی نژاد را بهتر بشناسیم ـ قاچاق کالاهای وارداتی ـ عامل تثبیت جامعه دینی، سنتی ـ آموزش تفکر دینی، سنتی در واپس گرائی و انتخابات ـ اضمحلال و فروپاشی شاهنشاهی ساسانی ـ اقتصاد دولتی ـ علل عقب ماندگی ایران ـ محدودیتهای زبان و منطق ـ 000 و مقالاتی دیگر با تشکر کوروش آریامنش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ


http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=36184

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1494038&Lang=P

http://www.riverart.net/khabar/


شهره سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

چقد دل ما رو آب میکنین آخه شماها... خب بابام جان یکی حداقل تیکه هایی از این اجرای بینظیر رو آپلود کنه تو youtube
ما هم بی نصیب نمونیم !
خوشحالم بهتون خوش گذشته ...
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد