چه در هرمودر میگذرد؟

صدر نوشت :هر وقت به دوربین عکاسیم احتیاج دارم، فراموش شده است.
و یا اگر در خاطرم بماند همراهش کنم، در طول سفر از بودن با من مستفیض می‌شود، و در بزن‌خواه شارژ تمام می کند.

پیک‌نیک آخر سال ارزش این را دارد که در جای خوش آب و هوایی برگزار شود، اما همیشه برایم این سوال وجود داشته است که چرا هرمودر این چنین است؟
شاید مردم فکر می کنند اگر دسته جمعی شومی 13 امین روز از سال جدید را مهار کنند، کاملا از نحسی این روز در امانند.
اما نمی‌دانند که با حضور خود در کنار یکدیگر نیروهای امنیتی را بر این می دارند که شاید تشنجی در منطقه باشد.
پس مانعی ایجاد کرده و دست به کار ایجاد تفرقه در بین گریختگان شده اند.

نمی‌دانم چرا اجتماع ما برای آنها نا‌‌خوشایند است.

نظرات 5 + ارسال نظر
حاجی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://digehdireh.blogfa.com

آری چنین است...
نظر خاصی ندارم!
D:

رضا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

واقعا...هورمودر هیچی اینین....مردم ارن ۱۳ در بوکنن...همی نه خیلی مامور بازارن....

سیاورشن شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام.
هرمودر رو مردم فکر می کنم بنا بر یک رسم و عادت دیرینه انتخاب می کنن.
یگان های انتظامی هم برای این اونجا هستن که امنیت رو برقرار کنن. چون مردم ما از بس "در کنار هم شاد بودن" رو کم تجربه کردن که هر لحظه ممکنه اتفاق ناخوش آیندی بیفته.
سپاس از تو به خاطر این نگاه.

شهره شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ق.ظ

آی گفتی! یادش به خیر من از همون هرمودر کلی خاطره دارم...

پیرمرد دیریا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

نوشته های خوبی داری...
سلام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد