آدینه ی نادیده

         
 

بعد از یک هفته انجام کارهای روتین و سخت( مثل درس خواندن) ، دلمون به یه جمعه خوشه که روز استراحت و انجام هر کاری غیر از کارهای روزانه است.
حالا این جمعه ای که اسمش به دلگیر بودن در رفته چطور می تونه حس و حال سرزندگی رو برای شروع یک هفته ی کار دیگه بوجود بیاره؟
تازه اگرم بخوای از تنهایی و غربت غروب جمعه فرار کنی ، چه کاری برای انجام دادن داری؟ یا چه جایی برای تخلیه ی انرژی مضاعف دوران جونیت داری؟ یا تو که اصلآ دم از متفاوت بودن می زنی چه کاری غیر از تماشا کردن بلدی؟
اصلآ می دونی معنی تفریح چیه؟
اصلآ می تونه برای ما باشه؟

قطعا نه!!!
 حتما خیلی از جوونهای بندر عباسی مثل من فکر می کنند، با این تفاوت که اونها این انرژی بلا استفادشون رو صرف تک چرخ زدن در بلوار غدیر می کنند. مگر اینکه برای فلان کسک جلب توجه باشد.
دلم می سوزه برای خودمون که هیچ چیز از تفریح نفهمیدیم و محکومیم به قبول تفکر "زندگی همینه دیگه" !!!... 

کاش جمعه های بقیه ی دنیا رو هم می دیدیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
کاوه شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://darkle.blogfa.com

اهم...
به نام خدا!
این که شما فرموده اید بسیار درست و بجاست!
اما اینا همش برمیگرده به محدودیت ذهنی...
کسی که از بچگی آرزوش خریدن موتور-ه....!
توی این شهر کوچیکُ.وقتی هیچی برای تفرح نیست
موتور که هست!
البته تفریحات دیگه ای هم دارن
کتک زدن همدیگه
جمعه ها میتونیم شاهد این فیلم های هندی توی همین پارک غدیر باشیم!!!
با تشکر از نویسنده ی گرامی و تبریک به خاطر افتتاح این وبلاگ زیبا!
موفق و پیروز باشید


امضا (ـ()(ـ))+ـ-=-=-=- D: چقدر حرف زدم!

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

تبریک می گم عزیزم
در مورد این موضوع فکر می کنم به خیلی چیزا وابسطه از طرفی توی محیط بسته زندگی می کنیم تفریحات شاد کم داریم. از همه مهم تر دید هر کس نسبت به تفریح خیلی مهم وقتی بهترین تفریح برای خودش اینجوری می بینه حتما از چیزای دیگه هم مثل تفریح عقب افتاده. این قصه سر درازی داره گلم.

شهره شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

به به تبریک می گم...اسم زیبایی انتخاب کردی برای وبلاگت! برات آرزوی موفقیت دارم نازنین.

ممنون عزیزم.. کامنتت خوشحالم کرد...

دو صفر یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام خوبی عزیز؟
بلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم تولد بلاگتو.............
و من میدونم که قشنگترم می شه و جذاب تر چون هم قلمت گیراست هم ذهنت پویا و برات آرزوی موفقیت می کنم و منتظر
نوشته های بدیت هستم.......
۰۰۱۳
بای

من نا امیدت نمی کنم عزیزم D:

سیاورشن یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

همون طور که گفتم هم سوژه تکراریه و هم نگاه چندان تازه نیست. اما همین جمله آخرت می تونه یه جرقه باشه برای یه کار ژورنالیستی جالب. (البته حواست باشه اونا یک شنبه می‌رن تک چرخ زدن!) مثلا می‌تونی از طریق دوستان اینترنتی خودت آمار باقی شهرها رو بگیری که جمعه‌ها چه خبره. کنار هم قرار دادن اونها خیلی جالب میشه. یا اینکه خودت راه بیفتی توی بندر و ببینی مردم محله‌های مختلف بندر از قشرها و سن‌های مختلف جمعه‌ها چیکار می‌کنن.... مثلا زنای محله سیم بالا مسلما سرگرمیشون با تو فرق می‌کنه...این هم می‌تونه جالب باشه...آدمای مختلف و رده‌های سنی متفاوت...

سلام . ممنون از سیاورشن عزیز که همیشه انتقادات و پیشنهاداتش برای من سازنده بوده...

راپورت خبرنگار یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persianblog.ir

جمعه و تفریح دو واژه ای هستند که از بچگی ناراحتم می کردند چون هنوز مفهوم آنها باریمان جا نیافتاده است

رحیمیان پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
تا حدودی درسته.
البته تقصیر ی هم ندارند نگاهی به دور و بر خودشون که میندازند همینو می بینند.
پایدار باشید.

رضا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ

ولی ما میریم رسالت تک چرخ میزنیم (شوخی کردماااا)
ابته بیچاره ها حق دارن نه کار دارن نه زندگی حوصلشون سر میره خوب....حالا این قد به این موتوریا گیر ندین ... اونایی هم که با ماشین میفتن دنبال مردم و هی بوق میزنن آبرو آدمو میبرن هی ترمز میکنن و ...........هم جزو همون دسته اند...مشکل از جای دیگست !!!مردم تفریح سالم ندارن

زهره یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

زری جون پیشنهاد میکنم یه سر به carting بزن.البته با دوستات!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد