هنر تلاش کردن

 

این یک جمله از پابلو پیکاسو است: "خداوند بیشتر از هر چیز یک هنرمند است. او زرافه، فیل، مورچه را ساخته است. در حقیقت، او به هیچ وجه سعی نکرده یک سبک را دنبال کند. فقط آنچه را که دوست داشته انجام دهد، انجام داده است."تمایل به ادامه دادن است که خط سیر ما را ایجاد می‌کند. با وجود این، و قتی سفر به سوی رویا را آغاز می‌کنیم، به شدت وحشت زده می‌شویم، گویی مجبور بوده‌ایم همه چیز را روی روال انجام دهیم.

رویا – فکر – خواب – آرزو – ایده – نظر

چه کسی ضمانت می‌کند بدون تلاش رویای مطرح شدن من شکل به خود بگیرد؟
و چه کسی غیر از من ایده‌های من را می‌تواند مکتوب کند؟

خیلی دیر ممکن است این سوال‌ها برای کسی پیش بیاید، اما شکر که با آمدنش واژه‌ی تلنگر را معنی می‌کند.
من برای همین اینجا هستم که می‌خواهم بخش کوچکی از وجود خودم را به شما نشان دهم. امید آنکه این قدم مقداری از رویای من را محقق کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاورشن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

ورودت مبارک! شروع خوبیه...مستمر باشی!

امیرعلی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

تبریک میگم از تو بعید بود این کارا :d

شهلا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ

خیلی جالب بود امیدوارم در آینده مطالب بیشتری را در سایت باد یمانی ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد